Direktlänk till inlägg 20 augusti 2014

#####

Av Zarah Zetterman - 20 augusti 2014 16:45

Misstaget jag gjorde på mina tidigare bloggar var att jag alltid la upp jättemånga inlägg först, sedan har jag inget och blogga om eller så glömmer jag av det. Men nu tänkte jag att jag inte bloggar för ofta, bara några gånger om dagen. Så kanske jag börjar blogga mer om ett tag.  

                                                                                                        

Hände lite familjesaker förut så det är därför jag inte bloggat förrän nu.

 

#yodo #lifeyourlife 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Zarah Zetterman - 13 september 2014 16:00


Ursäkta mig men varför är det fortfarande folk som läser min blogg när jag aldrig bloggar? o; Aja. Skriv samma sak i en kommentar här nere, som jag ville att ni skulle göra under mitt förra inlägg! Ni behöver inte skriva hemsida när ni kommentera...

Av Zarah Zetterman - 3 september 2014 16:38


Hej, spelar just nu med min brorsaaaaa. Hans tjej sover i soffan, fattar inte hur hon kan sova när vi pratar oså. Haha. Tack för lite mer besökare de senaste dagarna! :) Jag har en fråga. Vad vill ni läsa om här? Ska jag bara skriva om min vard...

Av Zarah Zetterman - 1 september 2014 18:15


Jag har mått ganska dålit psykiskt då o då, men nu har jag pratat med en som kom hem till oss idag. Och nu känns allt bra. Ska äta tacos nu med mamma, pappa, brorsan och hans tjej. Oså ska vi kolla på Maleficent till maten. Gud vad bra den är (Nej, j...

Av Zarah Zetterman - 30 augusti 2014 11:15


Jag mådde rent ut sagt skit igår. Mår inte bra nu heller precis, men bättre. Jag var yr hela dagen igår, och jag var sjuk i tisdags. Jag hade migrän, och den släppte väl aldrig riktigt då. Och sen var jag jättetrött och hade ont typ överallt, usch. ...

Av Zarah Zetterman - 28 augusti 2014 22:47


Jag skrev ett inlägg tidigare idag men det har väl inte laddats upp av någon konstig anledning. Har väl inget rolig att säga förutom att det är fredag imorgon, yay! ...

Presentation


Hej och välkommen till min blogg! Här skriver jag om mitt liv, mina tankar & min vardag.

Fråga mig

11 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards